Advertisement

Salam Ramadhan 1432H

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

Alhamdulillah, syukur pada Allah SWT kerana masih lagi diberikan kesempatan buat saya dan sahabat semua menjalani kehidupan seharian sehingga hari ini, 5 Ramadhan 1432H. Hari Jumaat yang penuh berkah + indah. Walaupun diri saya sentiasa lupa akan-Mu Ya Allah, Engkau masih berikan peluang untuk ku..~

Dah lama saya tinggalkan blog ni, saya harap moga blog ini terus hidup dan terus berguna buat semua sahabat. Maaf, kerana blog ini dah lama x berupdate. Keadaan tidak mengizinkan.

Sebelum mengundurkan diri, saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada semua yang masih lagi sudi jenguk² + follow blog ni. Untuk pengetahuan semua, kebanyakan info dalam blog ni diambil dari sumber luar. Bukan asas dari saya. Saya masih jahil, dan sama² kita belajar, Insya`Allah. :)

P/S: maaf pada semua, yang komennya tidak dijawab.

Salam 5 Ramadhan!
SahabatMusleem
Salam Ramadhan 1432H Salam Ramadhan 1432H Reviewed by Julia Tarmidi on 8:34:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.