Advertisement

Perhatian~

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

Selamat petang semua. Lagi beberapa minit je lagi kita nak berbuka puase. hehe~ Sabar²!

Alhamdulillah, syukur pada Allah SWT kerana kita masih lagi disini, masih lagi diberikan kesempatan untuk teruskan kehidupan seperti biasa sehingga hari ini. Ahad 5 September 2010 bersamaan dengan 26 Ramadhan 1431h. Dah 26 hari kita berpuasa. Kejap je masa berlalu kan?. Moga kita semua sentiasa dirahmati dan diberkati, Insya`Allah ameen~

Hm, hari ni baru berkesempatan untuk tengok² blog. Ade terbaca satu komen dari salah seorang pengunjung blog. Dia mintak tolong sikit pada sahabat semua, kot ade yang tahu mane tempat yang lebih sesuai untuk beliau hantar anaknya belajar ilmu ugama lebih mendalam. hehe~ Jadi, sesape yang tahu tu. Bole la hubungi saudara kita ni. Insya`Allah~

Komennya;

As salam, saya Asmadi dr S.Alam ingin bertanya sesiapa yg tahu dimana saya boleh hantar anak lelaki saya (13 tahun) untuk mendalami ilmu agama (mu'alim) disamping belajar quran sekitar Selangor.Klau boleh biarlah dia duduk asrama mcm Mahad Tahfiz. Maklumat anda sangat dihargai. terima kasih.email: wed1719@yahoo.com.my

Terima kasih pada siapa yang sudi membantu.

Wassalam,
SahabatMusleem
Perhatian~ Perhatian~ Reviewed by Julia Tarmidi on 6:52:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.