Advertisement

Peringatan~ [Info]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

Selamat petang semua. Sekarang dah pukul 6.04pm. lebih kurang sejam lebih lagi kita semua nak berbuka puasa. Berbuka apa harini? Saya mungkin makan kat luar je dengan sahabat sebab tak tahu nak masak ape pulak petang ni.. hehe..Selamat berbuka pada semua saya ucapkan~

Tengahari tadi di Facebook. Saya ditag oleh kawan, hal mengenai Planet Marikh. Ya Allah, entahlah. Allahua`lam~ Mungkin ada lagi sahabat yang belum baca artikel ni, jadi saya kongsikannya disini. Moga memberikan sedikit sebanyak manfaat dan keinsafan pada kita semua, Insya`Allah~ Jom terus ke artikel. [artikel dlm file .jpeg, klik pada gambar untuk besarkan]


Lihat sistem suria kita, bumi dan mars dimana? Renung²kan.

Wassalam,
SahabatMusleem
Peringatan~ [Info] Peringatan~ [Info] Reviewed by Julia Tarmidi on 6:02:00 PM Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.