Advertisement

Sewa Rumah [Shah Alam]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah syukur saya pada Allah SWT, kerana masih lagi diberikan saya dan sahabat semua kesempatan untuk kita teruskan kehidupan seperti biase hingga hari ni. Jumaat 9 April 2010 bersamaan dengan 25 Rabiul Akhir 1431H.

Apa khabar sahabat² Click Me~ semua? Berdua` moga kita sentiasa berada dalam keadaan sihat dan berdua` semoga kita sentiasa berada dibawah berkat dan kasih sayang Allah SWT.

Saya? Harini kurang sihat. Dua`kan saya moga cepat sembuh, ameen~

Ni ada seorang sahabat saya, nak pindah umah. Jadi, dia minta pertolongan saya untuk iklankan `Housemate Wanted` untuk dia. hehe. Urgent ni. Kalo bole nak cepat. Rumahnye kat area Shah Alam, Seksyen 7. Sape² yang berminat. Bole lah hubungi sahabat saya ni.

No. 407, Blok 12 (Tingkat 4)
Seksyen 7,
40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan

* Sewa: RM100/person
* Semi furnished
* 2 Orang diperlukan
* Berhampiran dengan Pasar Malam Seksyen 7

Contact Person:

Wahida: 013-2189668
Farah: 019-2482933

Wassalam,
SahabatMusleem
Sewa Rumah [Shah Alam] Sewa Rumah [Shah Alam] Reviewed by Julia Tarmidi on 9:02:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.