Advertisement

:)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم




Ini bukan gambar saya, harap maklum. he~

Alhamdulillah, syukur pada Allah SWT. Kerana masih lagi diberikan kesempatan untuk saya dan sahabat² semua teruskan kehidupan seperti biasa sehingga hari ini. Selasa 24 November 2009 bersamaan dengan 7 Zulhijjah 1430H.

Dah lama rasanya tak update blog. he~

Apa khabar sahabat² semua? Berdua` semoga kita sentiasa berada dalam keadaan sihat, dan semoga kita sentiasa berada dalam berkat dan kasih sayang Allah SWT, ameen.

Hari ni, takde ape yang nak dipost. Suke² je ni. Rindu lak, sebab rasa dah lama tak update. Hm, lepas ni tak tahulah. Dapat update selalu ke tak.

Apepun, sebelum undur diri. Saya nak ucapkan berbanyak² banyak² terima kasih pada semua. Yang tidak jemu² ziarah blog saya yang tak seberapa ni. Tak lupe juga pada semua Follower dan sahabat² yang sekadar singgah baca dll. Semoga blog saya ni, memberikan sedikit sebanyak manfaat pada semua insya`Allah ameen.

Saya mohon pada semua, agar dua`kan saya semoga dipermudahkan segala urusan. Insya`Allah ameen. Dan berdua` untuk saya semoga sentiasa berada dalam keadaan sihat dalam menjalani kehidupan justeru ke arah yang lebih baik. Ke jalan yang Allah redhai, ameen. Jazakallahu khoiran kathir wa barakallahu fik~

Ameen ameen ameen, wahai Allah.



Wassalam,
SahabatMusleem
:) :) Reviewed by Julia Tarmidi on 12:40:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.