Advertisement

Minum Coke Lagi?

video



'SahabatMusleem'/ Nak minum coke lagi tak? Tak payahlah huh? Jom minum Radix Cola~ he. 'SahabatMusleem'/ Tu je nak bagitau.
Minum Coke Lagi? Minum Coke Lagi? Reviewed by Julia Tarmidi on 4:38:00 PM Rating: 5

4 comments:

  1. nasib lar den memang x suko minum coke.. huhuu

    ReplyDelete
  2. Salam... Alhamdulillah.. memang dah lama saya tak sentuh air coke tu.. khabar tntg ada pekerja mati trmasuk dlm mesin air coke masih terngiang2 dlm minda saya.. sama ada btul atau tak.. cukup mmbuatkn sy tdk mahu sntuh air itu.. jangan minum air pepsi gak.. sbab pepsi de maksud dia tersendiri.. ada yg mengatakan mksud dia.. "Pay Every Pound Save Israel"

    Sama2lah kita mnjauhkan air itu ya.. begitu juga dgn air bikarbonat yg lelain.. (^__^)

    ReplyDelete
  3. Hehehe baru petang tadi beli RADIX COLA 2 botol, esok 2 orang anak saya ada hari kanak-kanak di sekolah, kena bawa makanan, alas duduk, air....... eh, tak nak bawa air kat rumah, Radix cola jugak....... rasa air tu ok, gasnya pun tak banyak.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.