Mencari Sekolah Tahfiz di Selangor atau diseluruh Malaysia

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
Aha, ni ade lagi ni. Saudara kita minta tolong pada semua. Dia nak cari Sekolah Tahfiz. Hm, kepada sesiapa yang boleh membantu. Sila hantarkan info Sekolah Tahfiz tu ke emel Puan Maryam kita ni.

Puan Maryam: maryam.jamelah165@yahoo.com

Sama² kita membantu. Insya`Allah~ End.

Asalam buat semua.

Mohon , sekiranya ada sesiapa yang tahu sekolah tahfiz berasrama yang baik di daerah Selangor atau seluruh Malaysia..

Masalah terbesar yang dihadapi ibubapa kini berminat untuk hantar anak belajar tahfiz

Quran namun tiada sekolah yang benar-benar berquality ..banyak dugaan dan ujian dan hasilnya banyak sekolah yang istilah nya tangkap muat aje asalkan sekolah dinamakan madrasah hafi

Quran.sedangkan quality administration tidak kemas atau tidak tersusun samada permasalahan datang dari gurunya mahupun disiplinnya murudnya.

Sekiranya ada sesiapa yang boleh rekomen sekolah tahfiz

Quran yang baik mohon diber maklumat seberapa segera sebelum persekolahan tahun hadapan bermula..

Terima kaseh.

Wassalam

PENTING!!![Tolong beri kerjasama]
Mencari Sekolah Tahfiz di Selangor atau diseluruh Malaysia Mencari Sekolah Tahfiz di Selangor atau diseluruh Malaysia Reviewed by Julia Tarmidi on 2:39:00 PM Rating: 5

5 comments:

  1. assalamualaikum puan, untuk makluman maahad tahfiz al quran sila layari jpmaddin.multiply.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun tgh cari thafiza utk anak dara saya.kita nak yg berasrama.pasal kami suami isteri bekerja.klu sesiapa dpt membantu tlg add saya d facebook.shiera umairah atau email shiera84@gmail.com

      Delete
  2. salam..sy mencari sek. tahfiz utk anak saya..kalu bole saya nak mulakan seawal umur dia 5thn.ade sesiapa tahu sek. mane yang bole terima..nak area selangor sbb saya dan suami bekerje..sila email saya di haslianasong.kpjwellness@gmail.com

    tq

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum puan, i nurul here, i want to looking for my kids to study at tahfiz school. both of them is 14 and 15 yrs old. Please reply
    urgent. thanks .

    ReplyDelete
  4. sahabat semua boleh refer sini,

    http://sahabatmusleem.blogspot.com/2015/06/senarai-pusat-pengajian-tahfiz-malaysia.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.