Advertisement

Duit Palsu~ [Awas]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم


Huh, ni bagitahu lagi ni. Duit palsu. Orang memalsukan duit~ Tak habis², duit kita ni dipalsukan. huh. Keluar je baru, palsu. Palsu, duit baru. Adoiii! hm, Jadi hati²lah ye. he~ :-B



Wassalam,SahabatMusleem
Duit Palsu~ [Awas] Duit Palsu~ [Awas] Reviewed by Julia Tarmidi on 8:53:00 AM Rating: 5

4 comments:

  1. baru je keluar duit ni kan.. dah ada yg palsu.. adoi pasukan pembenteras jenayah (polis + kerajaan) memang kena cari lah siapa dalang yang buat kerja macam ni. Org tu pastinya seorang yang sangat kaya, berpengaruh dan memang ada access yang senang untuk lepas diri. Actually info pasal org begini KAk Finaz dapat masa pergi coz anti money laundering.. Pesanan utk yg berkhidmat kpd negara & bangsa pastikan jgn sesekali terjebak dgn gejala amik duit bawah meja ok! Ingat skarang lepas, akhirat sure kantoi..

    ReplyDelete
  2. duit palsu ni ade kt mn2.. dulu pnh kuar duit dr mesin ATM.. nk cash deposit kt org lain.. skali mesin tu xtrime skeping duit 50 sebab palsu.. nk ckp ape lg? duit fresh dr ATM pn palsu..

    ReplyDelete
  3. org salah gunakan teknologi utk menipu... org bank kene bt sst bila kua wit mesin ATM bg wit palsu camne 2?

    ReplyDelete
  4. zariff, dr ATM pun ade duit palsu jugak ke?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.