Advertisement

Apa Kata Mereka? [KFC]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
Hm, terjumpa lagi satu emel. Ada seorang pelanggan tak puas hati dengan KFC. Ape cerite ni? x_x ehehe. End~

Menipu tak ingat, patut ada seseorg yg akan sue diorg ni. Gambar hidangan terbaru KFC shrimp stix (iklan kat TV tu yang ada udang) yang diambil dari web KFC

inilah saiz sebenar Shrimp stix. Saiz yang jauh berbeza dengan saiz ayam berbanding dengan promo KFC.

kena tipu lagi..

heheh, ape nak buat?

Wassalam,
SahabatMusleem
Apa Kata Mereka? [KFC] Apa Kata Mereka? [KFC] Reviewed by Julia Tarmidi on 3:24:00 PM Rating: 5

3 comments:

  1. haha..
    selamat wa xteringin nk makan shrimp stix tuh....
    sebab wa xsuker udang!=)

    ReplyDelete
  2. hahaha. korg jgn la nk mimpi dgn kfc ni. asik menipu je la. walaupun kwn aku menantu tokey kfc ni. hehehe

    http://mywebjualan.com/sales

    ReplyDelete
  3. :P dalam stix shrimp tu ada udang ke?ke udang dah lenyek?hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.