Advertisement

Kad Raya [Dari Etuza]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

SahabatMusleemTengahari semua!

Alhamdulillah, syukur kita pada Allah SWT. Kerana masih lagi diberikan kesempatan untuk kita semua teruskan kehidupan seperti biasa sehingga hari ini. Rabu 16 September 2009 bersamaan dengan 26 Ramadhan 1430H. SahabatMusleem Dah 26 hari kita semua berpuasa hari ni. Insya`Allah. Tinggal lagi 4 hari je lagi kita nak sambut `Aidilfitri. SahabatMusleem Sekejap je kan, masa sekarang ni berlalu. Sebulan pun tak rasa ape, ni pulak yang seminggu. SahabatMusleem hhuhh. Semoga segala amalan yang telah kita laksanakan, diterima oleh Allah SWT. Ameen.

Hari ni, SahabatMusleem keje macam takde moodlah. Bukan saya je. Ramai yang xde mood nak buat keje. Ingat kat kampung. ehehe. Yela, dah ade yang balik kampung hari ni, pagi esok ramai yang dah cabut balik kampung. Saya? Saya bile? Hm, saya insya`Allah Jumaat ni balik kampung. SahabatMusleem Bestnye! Tak sabar ni nak balik. Rasa macam nak SKIP kan je hari Khamis esok. Dari hari Rabu hari ni, terus ke Jumaat. SahabatMusleem
Boleh tak kalo macamtuh? SahabatMusleem hehhehe. Korang pulak bile? Tak kiralah bile pun. Selamat jalan saya ucapkan pada semua, semoga selamat perjalanan pergi dan balik Insya`Allah ameen.

SahabatMusleem Hm. Hari ni, saya ade terima satu kad raya. Dari Etuza. Cantik kad rayanye. Apepun tima kasih buat Etuza! Selamat Hari Raya juga buat Etuza sekeluarga. Maaf Zahir Batin~ SahabatMusleemAha! Dikesempatan ni juga, saya nak ucapkan Selamat hari Raya Aidil fitri, Maaf zahir batin pada semua. Zero² diantara kita lah, jika ada yang tak kena. Kepada yang berkenaan: Balik sini, jangan lupa bawak kuih. [Saya takpe, kalau xbawak pun, SahabatMusleem ehehe]

Oklah. takat tu je nak merapu petang ni. Mood raya~

Doa`kan perjalanan saya selamat pergi dan balik ye. Insya`Allah.

Destinasi saya ---> KL ---> KK ---> Muar [mungkin] ---> KK <---> KL

Yang ni <---> maksudnye, belum tentu! Allahua`lam. Ok dah! Maaf zahir batin~ Maafkan segala salah dan silap. Jap², nak tunjuk kad raya yang saya dapat dari Etuza tadi tuh. eheh. jeng jeng jeng!


SahabatMusleem Alamak, ade alamat blog sape tu? huuhu. Ape pun, terima kasih!

Wassalam,
SahabatMusleemSahabatMusleem
SahabatMusleem
Kad Raya [Dari Etuza] Kad Raya [Dari Etuza] Reviewed by Julia Tarmidi on 2:00:00 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Salam kak julia.Salam ramadhan..Salam aidilfitri...
    Hehe..Selamat balik kkampung..
    Saya balik malam esok..
    jangan marah ye.....
    hehehe...mmg skrg ni pn xde mood da..pk kat kg jer ni..xsabo nak balik...
    Hurm...
    Apa-apa pun saya nak minta ampun dan maaf. Zahir an batin kalau aa salah dan silap..0-0 yer...
    =)

    ReplyDelete
  2. Maafkan segala kesalahan dan kehilafan baik itu kata ucap maupun kesalahan dalam pengetikan ^_^ selamat idul fitri

    ReplyDelete

Powered by Blogger.